Idag kom det...

Idag kom det efterlängtade paketet med DHL.
Direkt hem och började montera allt med spänning..

Kl 1700 skulle jag hämta mina logotyper som jag sedan klistrade på teleskopet, blev ju rikgit snyggt!

Nu saknas det bara en T2-ring, en ring som gör så att jag kan fästa kameran direkt på teleskopet, och bra väder, sen ska det spottas..

Här kommer lite bilder ifrån min upp packning..



två kollin på totalt 12.8 kg.


Teleskop "stativet" eller vad man kallar det..


Teleskopet äntligen uppe, stökigt jag fick det hemma direkt, haha..


såhär blev det sen när loggan kom på, snyggt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer bli mkt intressant och kul följa dina inlägg och se hur fotona blir :) . snygg stilren logga !!! Lycka till !

2010-04-09 @ 22:54:53
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0