Nu händer det grejer..

Äntligen fick jag lite chans och testa på lite riktig spotting idag. Airbus 340 ifrån Virgin Air, samt 330 ifrån China Eastern Airlines passerade åvanför mitt huvud idag..

Men jag märker att det är riktigt svårt samt att ljuset/solen spelar en riktigt stor roll.
När Virgin passerade mig stog solen väldigt högt upp, men när China passerade så var solen på väg ner, vilket gjorde att ljuset kom nästan underifrån, vilket det måste göra tror jag för att få bra och skarpa bilder undeifrån..

här är iaf två bilder..

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt häftiga foton!! :)

2010-04-13 @ 20:49:58
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Filip

Bara en sak jag har att anmärka på, som är språklig, "att testa på", inte "och testa på"



I övrigt underbart häftigt! Lycka till med kommande bilder!

2010-04-14 @ 08:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0