Snart blir det 3000mm

Besviken på jävla rymdbutiken.se där jag köpte mitt teleskop ifrån, allt verkade så bra när det gällde kontakt över mail. Allt har iof fungrat toppen med teleskopet, inge problem. Men nu är det när jag vill beställa en barlowsring, så svarar dom verken på telefon eller mail, trisst..

Men efter lite google sökning så hittade jag en webb-butik i danmark som var villig och skicka en barlowsring med T-rings adapter till Sverige! I Sverige kostar en sådan 2995 kr + T-rings adapter för 595 kr, totalt 3590 kr + frakt.
I Danmark skulle det kosta ca 2695 kr + frakt 450 kr, men frakten bjöd dom på, TACK!!

Så snart har jag alltså 3000mm f10 på mitt teleskop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0